highstar

Direktlänk till inlägg 2 november 2013

Dagens starstable video!

Av Elizabeth Highstar - 2 november 2013 13:00

Tänkte börja med en sak jag kommer kalla "Dagens starstable video. Då kommer jag iaf lägga ut en starstable video från youtube varje dag(Om jag hinner) Idag startar vi med denna video!


Denna video är upplagd av CutieLilly som hon heter på yt. så här såg starstable ut för ca 2 år sen. Det fanns inga postlådor, inga transporter. Har ni ens sätt Linda?!? Och vingården ser helt Dafuqat ut. Och Fort-pinta  är skit döt. Vi kan se förändringar i starstables tid! Stallen ser anorlunda ut. Hästen och spelaren kunde bara va i level 9. Och vi kan se star coinsen och all js under spelarens namn. På den tiden fanns även inte ågd. Som nog alla vet xD. Förendringar har allt hänt! 8D Vad gillar ni mest. Hur starstable var då. Eller nu? Jag gillar hur det ser ut nu mer:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elizabeth Highstar - 14 februari 2014 14:00


JAG VARNAR OM DENNA PLATS, PÅ JUST DET STÄLLET, TIPS: HOPPA DÄR!!!     Jag körde igår mlc, och jag var inte redo när det starta men skit i det nu... så typ ligger alla före mig i början och så tar jag igen 1.a platsen vid Pole beenfryufi.... ...

Av Elizabeth Highstar - 14 februari 2014 12:00

Nu tänkte jag göra ett lite anorlunda inlägg som dom flesta kommer tycka är asfjantigt. Jag ska beskriva vilket som är mitt favorit championat & simsätt och säga vad som jag gillar med de. (Mest för champen). Äftersom det finns 6 champ och 4 simsätt ...

Av Elizabeth Highstar - 13 februari 2014 18:00

      Sofie Starcamp              

Bloggen i samarbete med:

 

Presentation


Hej, Mitt namn är Elizabeth Highstar. Jag bloggar om starstable online, och mina hästar, Superangel,Silverstone,Wildbeam,Firedream,Rosewhisper,Silverkiss,Ultrachampion och Mistbelle!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggtips

  

   

    

musik

Hej:)

Scary Pumpkin 3
Sky Blue Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards