highstar

Direktlänk till inlägg 2 november 2013

Dagens fråga.

Av Elizabeth Highstar - 2 november 2013 15:30

 

Själv, började jag i slutet av januari 2013:)

 
 
Moa Bluegirl

Moa Bluegirl

2 november 2013 22:36

Började exakt den 6:e januari exakt kl 4

http://Mythunderstar.bloggo.nu

Elizabeth Highstar

21 november 2013 07:59

haha x3

 
Ingen bild

semlan starfield

3 november 2013 11:52

kommer inte riktigt ihåg men ungefär för precis för ett år sen ;)
för första dagen var det en halloween-shop :)

Elizabeth Highstar

21 november 2013 08:01

Du har spelat längre en mig & ankan ju!;)

 
Ingen bild

My Riverknight

29 november 2013 10:01

Kom på en sak. Tänk vilken tur att så många gjorde yt videor så sso fick så mycket reklam att de har kunnat utvecklat det.

Elizabeth Highstar

4 december 2013 20:33

Ja!;D Det är ju jätte bra, jag ser jätte många kända videos, och när man ser videor finns det ju andra videoförslag på sidan. Där finns det alltid nån liten video från en sso spelare:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elizabeth Highstar - 14 februari 2014 14:00


JAG VARNAR OM DENNA PLATS, PÅ JUST DET STÄLLET, TIPS: HOPPA DÄR!!!     Jag körde igår mlc, och jag var inte redo när det starta men skit i det nu... så typ ligger alla före mig i början och så tar jag igen 1.a platsen vid Pole beenfryufi.... ...

Av Elizabeth Highstar - 14 februari 2014 12:00

Nu tänkte jag göra ett lite anorlunda inlägg som dom flesta kommer tycka är asfjantigt. Jag ska beskriva vilket som är mitt favorit championat & simsätt och säga vad som jag gillar med de. (Mest för champen). Äftersom det finns 6 champ och 4 simsätt ...

Av Elizabeth Highstar - 13 februari 2014 18:00

      Sofie Starcamp              

Bloggen i samarbete med:

 

Presentation


Hej, Mitt namn är Elizabeth Highstar. Jag bloggar om starstable online, och mina hästar, Superangel,Silverstone,Wildbeam,Firedream,Rosewhisper,Silverkiss,Ultrachampion och Mistbelle!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggtips

  

   

    

musik

Hej:)

Scary Pumpkin 3
Sky Blue Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards