highstar

Direktlänk till inlägg 14 februari 2014

DÖDS PLATSEN!

Av Elizabeth Highstar - 14 februari 2014 14:00

JAG VARNAR OM DENNA PLATS, PÅ JUST DET STÄLLET, TIPS: HOPPA DÄR!!!

 

 


Jag körde igår mlc, och jag var inte redo när det starta men skit i det nu... så typ ligger alla före mig i början och så tar jag igen 1.a platsen vid Pole beenfryufi.... blalalal saken. Och så tänker jag, YES! ett guld, det var länge sen( jag hade en dålig dator som laggade kan man säga xD ) OCH NÄR JAG KOMMER DITT HÄNDER DEN DÄR SAKEN. Jag går imål( som 1:a ), och så märker jag att det inte blir en sån där jkla grön flagga. Och så tappar jag kontakten. När jag var där( DÄR UPPE PÅ BILDEN) Då försvann jag nog, men m´det där "Du tappade.... blabl bla" grejen kommer up senare, Och får man priset då, NEJ??? Skit. (Ja, jag kolla internet och alla 5 pinnar var vita, så internet kunde inte va bättre) HOPPA DÄR ETT TIPS 8D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elizabeth Highstar - 14 februari 2014 12:00

Nu tänkte jag göra ett lite anorlunda inlägg som dom flesta kommer tycka är asfjantigt. Jag ska beskriva vilket som är mitt favorit championat & simsätt och säga vad som jag gillar med de. (Mest för champen). Äftersom det finns 6 champ och 4 simsätt ...

Av Elizabeth Highstar - 13 februari 2014 18:00

      Sofie Starcamp              

Av Elizabeth Highstar - 12 februari 2014 20:23

Glad Alla hjärtans dag alla vänner! 2014-02-12Hej allihopa!Kärlekens högtid, Alla hjärtans dag, är snart här och det firar alla Jorvikbor mer än gärna. De har dekorerat, skrivit kärleksbrev och byggt speciella Alla hjärtans dag-butiker på ön i denna...

Bloggen i samarbete med:

 

Presentation


Hej, Mitt namn är Elizabeth Highstar. Jag bloggar om starstable online, och mina hästar, Superangel,Silverstone,Wildbeam,Firedream,Rosewhisper,Silverkiss,Ultrachampion och Mistbelle!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggtips

  

   

    

musik

Hej:)

Scary Pumpkin 3
Sky Blue Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards