highstar

Direktlänk till inlägg 12 februari 2014

Lagg, Lagg, Lagg och LAGG!

Av Elizabeth Highstar - 12 februari 2014 20:10

Lagg, är det ända som görs på sso nu. Körde idag gådc, Då var det en tjej som inte kom över ett hinder i början och lågg ca 10:a. Då forsätter loppet och när jag är vid hamnarbetarna ligger hon plötsligt 4:a. Först tänkte jag bara "Vad snabb hon var da" Och sen ser jag att hon går imål, FÖRST. Och hon vann med 5 sekunder. Hur **** troligt är det. Om inte alla travar hela loppet är det väldigt,väldigt,VÄLDIGT svårt! Och alla faila inte. Sen var det ju så att 2:an såg hennes "lagg" och upmana henne i chatten, men hon hade lämnat gruppen. Men hon bruka kör champ, och JA. Hon har laggat väldigt mycket. Sen var det en tjej för ca 1 månad sedan som körde samma champ som mig.(Jag var i level 14 då) Men då så låg jag 1:a (Rätt så stort faktiskt) och så fick jag den onsynliga fågelskrämman. Ja det var också gådc. Men då kom hon ikapp mig, sen längre fram rev jag ett hinder, sen kom jag ikapp lite och sen rev hon ett hinder. Sen vann jag med 5 sek. efter det bjöd hon in mig i grupp och fråga vart jag hade köpt mig utrustning, då svarade jag. Sen fråga jag varför hon fråga det. OCH GISSA VAD HON SVARA? "För att du vann och jag skulle vunnit om jag inte rev" Mitt svar: Jag rev också, OCH JAG FICK DEN ONSYNLIGA FÅGELSKRÄMMAN, Så jag skulle vunnit ännu större om jag inte "faila"


Sen lämna hon gruppen xD Det kallas omogät! En tjej idag fråga vän på mig mitt i champet idag, och efter fråga jag vrf. Hennes svar: För att jag ville få dig att faila.


OMOGÄT!

SKÄRPNING ALLA SSO'S FUSKARE OCH LAGGARE!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elizabeth Highstar - 14 februari 2014 14:00


JAG VARNAR OM DENNA PLATS, PÅ JUST DET STÄLLET, TIPS: HOPPA DÄR!!!     Jag körde igår mlc, och jag var inte redo när det starta men skit i det nu... så typ ligger alla före mig i början och så tar jag igen 1.a platsen vid Pole beenfryufi.... ...

Av Elizabeth Highstar - 14 februari 2014 12:00

Nu tänkte jag göra ett lite anorlunda inlägg som dom flesta kommer tycka är asfjantigt. Jag ska beskriva vilket som är mitt favorit championat & simsätt och säga vad som jag gillar med de. (Mest för champen). Äftersom det finns 6 champ och 4 simsätt ...

Av Elizabeth Highstar - 13 februari 2014 18:00

      Sofie Starcamp              

Bloggen i samarbete med:

 

Presentation


Hej, Mitt namn är Elizabeth Highstar. Jag bloggar om starstable online, och mina hästar, Superangel,Silverstone,Wildbeam,Firedream,Rosewhisper,Silverkiss,Ultrachampion och Mistbelle!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggtips

  

   

    

musik

Hej:)

Scary Pumpkin 3
Sky Blue Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards