highstar

Direktlänk till inlägg 14 februari 2014

Championat/Simning

Av Elizabeth Highstar - 14 februari 2014 12:00

Nu tänkte jag göra ett lite anorlunda inlägg som dom flesta kommer tycka är asfjantigt. Jag ska beskriva vilket som är mitt favorit championat & simsätt och säga vad som jag gillar med de. (Mest för champen). Äftersom det finns 6 champ och 4 simsätt så har jag tagit bort vdc & jsc.

 


Mitt absoluta hat champ måste ändå vara fpc, först gilla jag det. Men nu när alla utom jag lärt sig nån dum genväg vid höbollarna så hatar jag det! Fort-pintas championat=Fjärilsim. Jag har aldrig gillat fjäril, men fpc måste vara mest likt. Jag vägrar köra fpc! jag failar som in the f*cking h*ll, (URSÄKTA). Men samma sak med h´fjäril, SÅ JOBBIGT TRÅKIGT, OCH DET ÄR INGEN IDE ATT TÄVLA I DET FÖR MAN KOMMER ÄNDÅ SISST. Jag har kommit sisst i det faktist (Rekord i att vara dålig)



Sen måste ändå fgc komma, och det är samma sak som Ryggsim. Man kommer ingenstans, så känner jag på båda sakerna. Desutom tror alla att jag är såååååå bra på det! Men det är fel... Det har händit att det gått bra på rygg, och på FGC. Men det är så jkla utmanande så att det är svårt. och jag missar alltid nånting. Det som är bra med ryggsim är att man kan skita i om glasögonen är sämst.



Sen blir det gådc, och crawl(krål utalas det men det stavas konstigt) Men jag ÄLSKAR gådc, jag failar oftast men det är sååååååå kul! Lika dant med crawl. Inget mer att säga!



Och mina favoriter är bröstsim & mlc. Det är liksom lätt! Och alla tycker jag är bra på bröstsim också, och det kan faktist hända ibland xD Men jag har bra minne från mlc, även kallat (SILVER). Aja inte mycket mer att säga, LOVE IT!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elizabeth Highstar - 14 februari 2014 14:00


JAG VARNAR OM DENNA PLATS, PÅ JUST DET STÄLLET, TIPS: HOPPA DÄR!!!     Jag körde igår mlc, och jag var inte redo när det starta men skit i det nu... så typ ligger alla före mig i början och så tar jag igen 1.a platsen vid Pole beenfryufi.... ...

Av Elizabeth Highstar - 13 februari 2014 18:00

      Sofie Starcamp              

Av Elizabeth Highstar - 12 februari 2014 20:23

Glad Alla hjärtans dag alla vänner! 2014-02-12Hej allihopa!Kärlekens högtid, Alla hjärtans dag, är snart här och det firar alla Jorvikbor mer än gärna. De har dekorerat, skrivit kärleksbrev och byggt speciella Alla hjärtans dag-butiker på ön i denna...

Bloggen i samarbete med:

 

Presentation


Hej, Mitt namn är Elizabeth Highstar. Jag bloggar om starstable online, och mina hästar, Superangel,Silverstone,Wildbeam,Firedream,Rosewhisper,Silverkiss,Ultrachampion och Mistbelle!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggtips

  

   

    

musik

Hej:)

Scary Pumpkin 3
Sky Blue Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards