highstar

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2013

ÖVERASKNING!!!!!!!!!

Av Elizabeth Highstar - 24 oktober 2013 19:25

Ni är säkert förvånade att se att det har kommit ett till inlägg.


JAG SKA INTE SLUTA!!!!!


Jag trodde jag har typ 3 som läste min blogg. Men haha, där hade jag fel. Inlägget där jag hade sagt att jag skulle sluta hade fått 30 komentarer av folk som tjata om att jag inte skulle sluta. TACK! Ni rädda min blogg. Jag ska börja igen. Jag årkar inte skriva så jag tar det snappt. Vad som har hänt och så.


  • Jag har flyttat till Jorvikstallet
  • Jag har bytt frisyr(Ni kan se på bilden där nere)
  • Jag har en ny häst. Det är en Anduliser som är brun vid namnet Megarebel.
  • Jag har en ny ponny. Den heter Spacetear aka Spasse och det är den silversvarta med svart man som finns i SB.
  • Jag har fått reda på att jag kommer få Photoshop (Av skolan)

Tror det inte var nåt mer.

 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elizabeth Highstar - 14 februari 2014 14:00


JAG VARNAR OM DENNA PLATS, PÅ JUST DET STÄLLET, TIPS: HOPPA DÄR!!!     Jag körde igår mlc, och jag var inte redo när det starta men skit i det nu... så typ ligger alla före mig i början och så tar jag igen 1.a platsen vid Pole beenfryufi.... ...

Av Elizabeth Highstar - 14 februari 2014 12:00

Nu tänkte jag göra ett lite anorlunda inlägg som dom flesta kommer tycka är asfjantigt. Jag ska beskriva vilket som är mitt favorit championat & simsätt och säga vad som jag gillar med de. (Mest för champen). Äftersom det finns 6 champ och 4 simsätt ...

Av Elizabeth Highstar - 13 februari 2014 18:00

      Sofie Starcamp              

Bloggen i samarbete med:

 

Presentation


Hej, Mitt namn är Elizabeth Highstar. Jag bloggar om starstable online, och mina hästar, Superangel,Silverstone,Wildbeam,Firedream,Rosewhisper,Silverkiss,Ultrachampion och Mistbelle!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggtips

  

   

    

musik

Hej:)

Scary Pumpkin 3
Sky Blue Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards